Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Φουστανάκι χωρίς δαντέλα




κυρία Πολυθρόνα- φωτο 1

           Δεν ήμουν σίγουρη για τη δημοσίευση του σημερινού post. Μπορεί να μου πείτε - και με το δίκιο σας- "και τι μας νοιάζει εμάς τι κάνεις εσύ στο σπίτι σου". Όμως τελικά, αφού ερίφθη ο κύβος, αποφάσισα να μοιραστώ τη χαρά μου με το αξιολάτρευτο κοινό μου. Άλλωστε "χαρά που δεν μοιράζεται είναι χαρά μισή" όπως θα μπορούσε να λέει και το λαϊκό άσμα.

            Κεντρικό πρόσωπο της σημερινής ιστορίας είναι η κυρία Πολυθρόνα της φωτο 1. Κληρονομιά από τη μαμά μου, δεν θα μπορούσα ποτέ να πειράξω το υπέροχο, από άποψη χρώματος και ποιότητας, βασικό της ντύσιμο. Έλα όμως που τώρα το καλοκαίρι αν τολμήσεις να καθήσεις "παίρνει φωτιά η Καλαμαριά" (http://www.youtube.com/watch?v=6NYVXZxtcbc).
Μια και δυο αποφάσισα να κάνω αυτο που οι μανάδες μας κάνουν από καταβολής κόσμου: να της ράψω φουστανάκι δροσερό. Εκεί λοιπόν ήρθα αντιμέτωπη με την ωμή καθημερινή αλήθεια: για ύφασμα και ράψιμο σε επαγγελματία, χρειαζόμουν να διαθέσω το διόλου (διαόλου) ευκαταφρόνητο ποσό των περίπου 200€. Φταίει λέει το ύφασμα που διάλεξα.

            Έτσι, αποφάσισα για αυτή τη βδομάδα να κάνω τη ράφτρα. Λοιπόν έχουμε και λέμε: ύφασμα σε σχέδιο ίδιο με το πανάκριβο, αλλά ποιότητα σεντονέ (http://www.ikea.gr/DefaultM.aspx?page=productview&iID=34256), πήρα περίπου 5 μέτρα, τουτέστιν η δουλειά έγινε με 20€. Θα μου πεις σεντόνι έβαλες όχι κρετόν. Ναι, όμως αυτά τα "αθάνατα" υφάσματα που αγοράζουμε μια περιουσία, καταλήγουν να ζουν για γενιές και γενιές και να είναι αυτά που μας ξεπροβοδίζουν τελικά από τον μάταιο τούτο κόσμο.
Γι' αυτό σου λέω: βάλε σεντονάκι που είναι και δροσερό και φτηνό και όταν λιώσει το αλλάζεις. Απλούστατο!
Αναστασία! να ετοιμάζεσαι για πρόβα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου